ארגון נוסעי התחבורה הציבורית - '15 דקות', הפועל למעקב ושיפור התח"צ בישראל, פרסם אמש את הדו"ח החצי-שנתי, העוקב אחר שירות ותפעול התח"צ בישראל, לתקופת החציון השני של 2018. מהדו"ח עולה כי מערך התחבורה הציבורית בישראל ממשיך להיות כושל ובלתי אמין.
מהדו"ח עולה כי הארגון עוקב אחר תלונות הנוסעים בתח"צ, באמצעות אפליקציה ייעודית.אחד הקווים הגרועים ביותר, בהתחשב בכמות התלונות וביטולי הנסיעות, הוא קו 419.בפניות הרבות שהגיעו לארגון, נוסעים מתלוננים על נסיעות שבוטלו והותירו אותם ממתינים בתחנה במשך זמן רב.
נזכיר כי חברת 'אגד' נוהגת בדרך קבע להפעיל בקו 419, נהגים ואוטובוסים שכירים, שאינם נהגים בדרך כלל בתחבורה הציבורית, דבר שמהווה גורם מרכזי לרמת השירות הירודה.
ברקע, מדווח כי בימים הקרובים צפוי להתפרסם דו"ח מיוחד של מבקר המדינה על מצב התחבורה הציבורית בישראל, וע"פ הערכות צפוי למתוח ביקורת חריפה בין השאר על צמרת משרד התחבורה.
חפש עוד
עלינו
לדעת ראשונים
הוסף רישום
רשתות חברתיות
ישירות לוואטסאפ
על שמש מדיה
עדכונים
הוסף בית עסק
עסקים
הצטרפו לניוזלטר
פרסם בשמשפון
צור קשר
מידע קהילתי
הגש כתבה
מבצעים והטבות
פְּרָטִיוּת
תנאי שימוש
עדכן רישום תושבים, עסקים או מידע
ראה את השמשפון
מבצעים
מוצאים טעות?
ארכיון שמשליסט
Business Categories
אירועים
איך מקבלים שמשפון
לאתר באנגלית
גמ"חים