Synergy.Network is preparing your experience...

שֵׁם

היום זה קורה! מירוץ בית שמש ה-11
ה׳, נוב 07 2019, 11:00

גלריית תמונות

גלריית וידאו

תאור

למעלה מאלף איש צפויים לרוץ היום במירוץ בית שמש שהכנסותיו הולכות לתרומה לספריית בנימין לילדים. בזמן המירוץ יתקיים הפנינג חוויתי ברחבת קניון נעימי.
המירוץ יהיה בשלושה מקצים- 2 ק״מ, 5 ק״מ ו-10 ק״מ ובהשתתפות ראש העיר, ד״ר עליזה בלוך.

מסלול משפחתי: 2 ק"מ, מתחילים בשעה: 18:45
מסלול קהילתי: 5 ק"מ, מתחילים בשעה: 19:45
מסלול אתגרי: 10 ק"מ, מתחילים בשעה: 19:30

נקודת זינוק וסיום: רחבת קניון נעימי

פירוט המסלולים:
מסלול 2 ק"מ
הזנקה ברחבת נעימי דרך יצחק רבין עד לכיכר גנדי, ימינה בכיכר גנדי בשדרות בן זאב עד לכיכר הצדק (לוין) פרסה בכיכר הצדק וחזרה עד לכיכר גנדי. פנייה שמאלה בכיכר גנדי וחזרה דרך יצחק רבין עד לרחבת נעימי.

מסלול 5 ק"מ
הזנקה ברחבת נעימי דרך יצחק רבין עד לכיכר גנדי, ימינה בכיכר גנדי בשדרות בן זאב עד לכיכר הצדק (לוין), ממשיכים ישר עד כיכר הגלובוס (שדרות הדקל, שדרות בן גוריון) בכיכר הגלובוס מבצעים פרסה וממשיכים ישר בשדרות בן זאב עד לשדרות לוי אשכול.
ימינה בשדרות לוי אשכול עד לכיכר נחמן, פרסה בכיכר נחמן וחזרה עד לפנייה שמאלה לשדרות בן זאב ,ישר עד לכיכר גנדי ימינה לדרך יצחק רבין וסיום ברחבת נעימי.

מסלול 10 ק"מ
רחבת נעימי לכיכר גנדי ימינה בשדרות בן זאב ישר עד לכיכר הגלובוס . פרסה וישר בשדרות עד שדרות לוי אשכול. ימינה בשדרות לוי אשכול עד כיכר נחמן. פרסה בכיכר נחמן וישר בשדרות לוי אשכול. 125 מטר אחרי צומת לוי אשכול בן זאב עושים פרסה על אי התנועה וחוזרים לצומת לוי אשכול בן זאב. פונים ימינה בשדרות בן זאב וישר שוב עד לכיכר הגלובוס עושים פרסה וישר בבן זאב עד לוי אשכול ימינה בלוי אשכול עד כיכר נחמן פרסה בכיכר נחמן וישר עד לפרסה על אי התנועה בלוי אשכול ישר עד לצומת עם בן זאב פונים ימינה לבן זאב עד לכיכר גנדי ימינה בכיכר גנדי לרחוב יצחק רבין וישר עד לנקודת הסיום ברחבת נעימי.

ראש העיר, ד״ר עליזה בלוך איחלה לרצים: ״היום בית שמש רצה. בואו נרוץ כולנו יחד ונספר את הסיפור שלנו, הסיפור של בית שמש! בואו נשמור על הבריאות שלנו, על רוח ספורטיבית. מחכה לראות את כולכם״

מידע על סגירת כבישים ושינויים בתח"צ מצורף בתחתית העמוד.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ 'עדכונים בבית שמש' וקבלו את כל העדכונים, האירועים והמבצעים בבית שמש!
לחצו ושתפו גם לחברים: http://bit.ly/Idkunim-4

פריטים

ד׳, נוב 06 2019, 13:00
בפנים: פירוט הרחובות שיסגרו והמסלולים המעודכנים של קווי התח"צ המושפעים

CATEGORIES

המשויך לחברה

דוברים

There are no speakers found

ספונסרים

There are no sponsors found