משרד התקשורת פרסם אתמול (ג') את מדד איכות השירות לשנת 2020, בו הציג את מידת שביעות רצונם של הלקוחות מחברות התקשורת השונות. זאת במטרה להעניק לצרכנים בישראל מידע שקוף על איכות השירותים שמספקות חברות התקשורת ולאפשר להם לבחור בספקית התקשורת שמציעה את השירות הטוב ביותר, ולא רק את המחיר הזול ביותר.
המדד יפורסם מידי שנה, ויציג בכל פעם היבטים אחרים הנוגעים לטיב השירותים להם זוכים המנויים של כל אחת מהחברות. מדד איכות השירות 2020 בדק את חברות התקשורת בארבעה תחומים: 1. שביעות רצון משירות הלקוחות ומהשירות הטכני של החברות. 2. זמני המענה במוקדים הטכניים של חברות התקשורת. 3. החזרת ציוד תקשורת לאחר התנתקות. 4. חשבונות וחיובי-יתר.
אז מה היו הציונים?
מבחינת השירות הטכני ומהירות הטיפול, חברת סלקום קיבלה את המקום הראשון עם ציון של 7.5, כאשר חברת פלאפון מיד אחריה ברשימה עם ציון של 7.4. חברות גולן טלקום ופרטנר- 6.8 והוט מובייל במקום האחרון עם ציון של 6.1.
מבחינת זמן מענה ממוצע, חברת פלאפון היא המובילה עם 2:53 דקות המתנה בממוצע, כאשר בכל החברות האחרות זמן ההמתנה הממוצע למענה עומד על מעל 4 דקות.
פלאפון קיבלה את המקום הראשון גם מבחינת שירות הלקוחות עם ציון של 8.3, סלקום עם 7.9, פרטנר- 7.7, הוט מובייל- 6.8, וגולן טלקום רק 6.6.
שר התקשורת, איתן גינזבורג: "הצרכנים בישראל ראויים לשירותי תקשורת איכותיים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים. המשרד שם לעצמו למטרה להשפיע על אופי התחרות בשוק התקשורת הישראלי, ולפתח תחרות גם באיכות השירותים, בנוסף לתחרות במחיר. 'מדד איכות השירות' הוא כלי שמעניק לצרכן מידע שקוף ואובייקטיבי שמאפשר לו לבחור באופן מושכל יותר בין ספקיות התקשורת, ואני קורא לציבור להשתמש בו – כעת הכוח הוא בידי הצרכנים".
©ShemeshOnlineקבלו את כל העדכונים, האירועים והמבצעים בבית שמש!הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ: http://bit.ly/Idkunim-6או בטלגרם: https://t.me/BeitShemeshIdkunim
חפש עוד
עלינו
לדעת ראשונים
הוסף רישום
רשתות חברתיות
ישירות לוואטסאפ
על שמש מדיה
עדכונים
הוסף בית עסק
עסקים
הצטרפו לניוזלטר
פרסם בשמשפון
צור קשר
מידע קהילתי
הגש כתבה
מבצעים והטבות
פְּרָטִיוּת
תנאי שימוש
עדכן רישום תושבים, עסקים או מידע
ראה את השמשפון
מבצעים
מוצאים טעות?
ארכיון שמשליסט
Business Categories
אירועים
איך מקבלים שמשפון
לאתר באנגלית
גמ"חים