שתף את הפוסט:
שתף את הפוסט:





עוד נושאים שיכולים לעניין אותך
בית שמש ממשיכה לבסס את מעמדה כאחת הערים המתפתחות בישראל: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז ירושלים קבעה כי העיר צפויה להמשיך ולצמוח בעשורים הקרובים, ואישרה יעד אוכלוסייה של למעלה מ-500,000 תושבים.
במסגרת ההחלטה ציינה הוועדה כי תנאיה הגיאוגרפיים של בית שמש מאפשרים המשך פיתוח משמעותי, וכי בכוונתה לקדם מסמך מדיניות תכנון כולל שיגדיר את כיווני ההתפתחות העתידיים של העיר.
המשמעות המעשית של ההחלטה היא תכנון ארוך טווח של שכונות חדשות, מוסדות חינוך וציבור, תשתיות תחבורה, אזורי תעסוקה ומסחר ושירותים עירוניים נוספים שיתאימו לעיר גדולה ומרכזית.
ראש העיר, שמואל גרינברג, הגדיר את ההחלטה כ"הכרה היסטורית במעמדה של בית שמש", והדגיש כי יעד האוכלוסייה החדש יאפשר לעירייה לתכנן מראש את צורכי התושבים העתידיים ולבנות עיר מודרנית ומתקדמת.
גם מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שמעון גולדברג, בירך על ההחלטה ואמר כי מדובר ב"הצהרת אמון אדירה בבית שמש ובתושביה", שתבטיח את המשך תנופת הפיתוח בעיר בשנים הבאות.
הדיונים המקצועיים בנושא צפויים להימשך בחודשים הקרובים, לקראת גיבוש ואישור תוכנית המדיניות המלאה שתעצב את פני העיר לעשורים הבאים. אם התוכניות אכן ייצאו לפועל, בית שמש צפויה להפוך לאחת הערים הגדולות והמשפיעות בישראל.
©ShemeshOnline
קבלו את כל העדכונים, האירועים והמבצעים בבית שמש!
הקליקו ובחרו את הפלטפורמה המועדפת עליכם: https://yes.shemesh.co.il/social-h/
חפש עוד
עלינו
לדעת ראשונים
הוסף רישום
רשתות חברתיות