שתף את הפוסט:
ביקור עבודה רשמי ורוחבי שנערך השבוע בבית שמש מסמן את תחילתו של מהלך משמעותי לפיתוח שוק התעסוקה המקומי. מנכ"ל משרד העבודה, רובי שמש, הגיע לעיר לפגישת עבודה מקצועית עם ראש העיר, שמואל גרינברג, במטרה להרחיב את ההכשרות המקצועיות וליצור הזדמנויות תעסוקה איכותיות ממש בתוך העיר.
בפגישה החשובה לקחו חלק גם ממונה תיק פיתוח כלכלי לתעסוקה ישעיהו ויסמן, סגן ומ"מ ראש העיר איציק אלמליח, חבר המועצה שמואל חזן, מנכ"ל העירייה אליעד אברמצ'יק, מנכ"ל הג'וינט ליאור שילת, ראש מנהלת התעסוקה העירונית שלום דמן, ובכירים נוספים ממשרד העבודה והג'וינט.
במהלך הדיונים נבחנו מספר צירי פעולה מרכזיים שישפיעו ישירות על כיסם ואיכות חייהם של התושבים:
הרחבת ההכשרות המקצועיות הקיימות בעיר.
פיתוח מסלולי תעסוקה מותאמים לצורכי האוכלוסיות המגוונות בבית שמש.
יצירת מקומות עבודה חדשים שימנעו את הצורך בנסיעות ארוכות מחוץ לעיר.
העמקת שיתוף הפעולה המשולש בין משרד העבודה, העירייה וארגון הג'וינט.
מנכ"ל משרד העבודה, רובי שמש:
"תושבי בית שמש לא צריכים לבלות שעות בפקקים בדרך לעבודה. העבודות הטובות צריכות להיות כאן, בעיר. בית שמש היא לא עיר לוויין, היא עיר העתיד של מדינת ישראל. שיתופי הפעולה הם המפתח להצלחה – עשינו את זה במקומות אחרים ונעשה את זה גם כאן. הגענו כדי לראות, לשמוע ולסייע בכל מה שאפשר".
ראש העיר, שמואל גרינברג:
"אני מודה למנכ"ל משרד העבודה רובי שמש ולמנכ"ל הג'וינט ליאור שילת על הביקור ועל המחויבות לבית שמש. העיר נמצאת בצמיחה מתמדת, ואנו פועלים כדי לוודא שלצד הגידול באוכלוסייה יתרחבו גם אפשרויות התעסוקה. שיתוף הפעולה הזה יסייע לנו לקדם הכשרות מקצועיות, ליצור הזדמנויות חדשות ולחזק את הכלכלה העירונית".
מנכ"ל הג'וינט, ליאור שילת:
"בית שמש היא אחת הערים המרכזיות שבהן בחרנו להתמקד בתחום התעסוקה. השילוב בין פוטנציאל הצמיחה של העיר לבין המחויבות העירונית הופך את המהלך למשמעותי במיוחד".
ממונה תיק פיתוח כלכלי לתעסוקה, ישעיהו ויסמן:
"בית שמש נמצאת בתנופת צמיחה משמעותית, ואחד היעדים המרכזיים שלנו הוא הרחבת אפשרויות התעסוקה בתוך העיר. שיתוף הפעולה עם משרד העבודה והג'וינט יסייע לקדם הכשרות מקצועיות, לפתח מקומות עבודה חדשים ולחזק את הכלכלה המקומית לטובת תושבי העיר".
מנכ"ל העירייה, אליעד אברמצ'יק, הוסיף והדגיש:
את חשיבות פיתוח פתרונות התעסוקה המותאמים לצורכי האוכלוסיות השונות בעיר, ואת המחויבות העירונית המלאה לפעול יחד עם כלל הגורמים כדי להביא לתוצאות בשטח.
בסיום המפגש סיכמו כלל הצדדים על המשך קידום מהלכים אופרטיביים משותפים. המטרה המרכזית נותרה ברורה: לחזק את שוק התעסוקה המקומי בבית שמש ולהעניק לתושבים כלים פרקטיים ואיכותיים להשתלבות וקידום בעולם העבודה המודרני.
קרדיט: דוברות עיריית בית שמש
חפש עוד
עלינו
לדעת ראשונים
הוסף רישום
רשתות חברתיות