שתף את הפוסט:
שתף את הפוסט:





עוד נושאים שיכולים לעניין אותך
משרד החינוך פרסם אמש (שלישי) את דוח “התמונה החינוכית” לשנת תשפ"ד (2024), ממנו עולה כי מערכת החינוך בבית שמש מציגה מגמת שיפור עקבית ויציבה. הנתונים מצביעים על קפיצה ניכרת בהישגים הלימודיים ובתחום ההכשרה הטכנולוגית, לצד ירידה חדה באירועי טוהר הבחינות.
על פי הדו"ח, 14.9% מתלמידי י"ב בעיר נבחנו במתמטיקה ברמת 5 יחידות לימוד - השיעור הגבוה ביותר שנמדד בעיר בעשור האחרון. כמו כן, 34.5% מבוגרי י"ב זכאים להסמכה טכנולוגית המאפשרת המשך לימודים כהנדסאים או טכנאים - כמעט פי שניים מהנתון שנמדד בשנת 2017. שיעור המחברות הפסולות בבחינות הבגרות ירד ל־0.6% בלבד, לעומת 1.8% בשנה הקודמת - הנתון הנמוך ביותר מאז 2014.
בנוסף, 45% מתלמידי החטיבות העליונות בעיר לומדים במסלול טכנולוגי, נתון המעיד על מיקוד בהשכלה מעשית ובהכנה איכותית לשוק העבודה של העתיד.
ראש העיר, שמואל גרינברג: "דוח התמונה החינוכית משקף מצוינות, אחריות וערכים שהולכים ומעמיקים במערכת החינוך בבית שמש. ההשקעה שלנו במדעים, בטכנולוגיה ובתלמידים עצמם ניכרת בתוצאות, ואנו נמשיך לקדם את החדשנות הפדגוגית ולתמוך בצוותי ההוראה כדי שכל תלמיד ותלמידה בעיר יוכלו לממש את הפוטנציאל האישי שלהם במלואו".
סגן ראש העיר יצחק אלמליח הממונה על החינוך: "מערכת החינוך בבית שמש נמצאת בתנופה של ממש - גם בבתי הספר היסודיים וגם בחטיבות העליונות. נמשיך להשקיע בתלמידים, במורים ובמנהלים כדי לשמר את מגמת ההתקדמות המרשימה ולהבטיח חינוך איכותי לכל ילד בעיר".
ראש מנהל החינוך, יוסף גולדרינג, הוסיף: "הנתונים מוכיחים כי ההשקעה העירונית נושאת פרי. גם בשנה זו אנו ממשיכים לפתח את תחומי המדעים והטכנולוגיה לצד טיפוח ערכים ומעורבות קהילתית, כדי להבטיח שכל תלמיד בבית שמש יקבל חינוך איכותי. אנו נלמד את הדוח לעומק ונתמקד במקומות שמצריכים שיפור".
©ShemeshOnline
קבלו את כל העדכונים, האירועים והמבצעים בבית שמש!
הקליקו ובחרו את הפלטפורמה המועדפת עליכם: https://yes.shemesh.co.il/social-h/
חפש עוד
עלינו
לדעת ראשונים
הוסף רישום
רשתות חברתיות